Jumaat, 26 Oktober 2012

Oppa Lee Teuk

30 Oktober hari yg menyedihkan buat aku dan suma Elf. Tarikh dimane oppa kesayangan kami akan masuk tentera selama 2 tahun. Tempoh yg agak lama buat aku. pada aku doa seorg leader yg sngat2 beribawa, bertanggungjawab, baik hati dan pandai menjaga member2 yg lain. Bukan bermaksud ahli lain tak bgus tp pada aku lee teuk seorg yg sngt istimewa. 

Dia umpama nyawa bg SUPER JUNIOR supaya terus brjaya, brjaya dan brjaya. aku suka sngat bile dia ambik berat tentang ahli2 dia yg lain. Sngat2 prihatin trhadap ahli2. seorg yg ceria dan sentiasa tersenyum wlaupun dlm keadaan penat dan x penah skli pun hampakan peminat dia. Tp bile dia sedih, aku rasa seolah2 terkoyak ati aku tgok dia mengalirkan air mate. Hahaha overkan aku ni. Tp nak wat mcm mne kate minat jd bila dia nangis, aku pun nangis la skli. Bile dia ktawa, aku pun ktawa la skli

Seorg leader yg sntiasa bg ruang kat ahli2 dia berucap jika mereka menang anugerah. X kira la anugerah ape skali pun dia akan sentiasa mmberi ruang kt ahli2 lain. 2 pasal aku tabik sngat kt lee teuk ni.Selain daripada 2 aku suka lee teuk ni bile ape je dia suka peluk member dia. Mungkin org akan anggap dia gay tp pada aku 2 salah stu cara dia nak tunjukakan kasih syg dia kt ahli2 lain.Dia akn peluk dr sorg ke sorg member2 dia. Sweet gak ek. tp aku gase klu kt malaysia wat gitu sah2 org kate dah buang tebiat. Hahaha. 

Aku harap oppa aku akan sentiasa tenang bila dia msuk tentera nnt. ye la aku x mau dia sedih2 lg. Dia tinggalkan dunia hiburan slame 2 taun. Lame gak kan msti la dia sedih. Klu aku dah tentu2 aku menangis tiap2 ari smpai bengkak mate. aku di sini dan ELF yg lain akan sentiasa meyokong OPPA smpai oppa keluar. Jgn tkot oppa peminat oppa akan sentiasa mendoakan oppa semoga oppa sihat, ceria dan tabah di kem tentera.Terutama sy yg sentiasa mendoakan oppa.Dan akhir kate OPPA I WILL BE MISS U SO MUCH. SARANGHEYO OPPA LEE TEUK KU......

       * BKN AKU X MINAT MEMBER2 YG LAIN TP NI KHAS TOK OPPA LEE TEUK AKU*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan