Sabtu, 19 Januari 2013

FACEBOOK........

Facebook... Facebook... Facebook... skrg mmg tgh top la pasal facebook ni. Hehehe aku pun dlu x la pandai sngat skrg dah geti la ckit. nak msukkan gmbo, nak share ape suma dah geti la. Dulu mase aku bru2 ada fecebook aku siap cri sama ada Super Junior aku ni ada facebook x. Cri punye cri ada la bnyak yg kuar. Sampai yg mne 1 aku nak add aku pun x tau.

Asal ada je kait mengait gan Suju aku add. x kira la sape. Dlu x tau sngat smpai 1 saat bru aku tau 2 suma bukannye Suju aku punye page tp peminat2 Super Junior. X kisah la janji aku tau gak perkembangan diaorg mlalui fb peminat dia ni.Aku slalu la share gmbo2 ahli Suju klu ada kuar gmbo2 bru. Aku x tau la ada org marah ke x ape aku buat. HAhahaha

Selalu sngat kot aku share Super Junior ni kt fb org lain. ye la nak wt sndiri aku bkn geti pun. nak cri sumber yg btol gak. Kang x betol ada kena saman kang. Skrg zaman dah garang salah ckit saman aje. kte bkn tau ape2 pun. Sekadar nak brkongsi maklumat je ye la suma peminat nak tau perkembangan diaorg. tp yg selalu update pasal Suju aku ni dah jarang update la. x best tol. Aku pun X tau dia gi mane. Sbb dah lame gile kot dia x update pasal Suju klu x dlu aku sing in je dah kuar suma brita tntang suju, gmbo2 the latest. X best mcm gni.


Ni dah msuk crita tjuk utama. Aku ada fb name aku Hayati Khalid. Yg kelako 2 tetiba je ramai add aku. hehehe bkn ape cuma trkejut je. Ye la jgn sbb aku pkai gmbo Lee Teuk , diaorg ingat aku tau sngat pasal Suju. Hahaha padahal aku bkn geti pun nak cri berita2 trkini pasal diaorg.Aku x pandai lg just share2 gmbo dri fb org leh ar. Hahaha.... Aku suka je ada org add aku. leh gak dpt ramai kwn lwh gak brtukar2 pandangan tntang Suju kite ni. Bru seronok ada org yg sma minat gan aku. Kwn aku x brape minat sngat k pop2 ni. diaorg suma minat Melayu pop je. Ada member minat k po ni best gak. leh la cter pasal k pop je. Hehehehe. Bak kate akak aku klu boleh aku ni nak amsuk tv sbb khusyuk sngat tgok drama kpop, smpai x leh wt keje lain. Hahahaha....

bila dah bercerita pasal kpop mmg x abis di buatnye. Jd smpai di sini la coretan aku yg kdng2 membiol x tentu pasal ni. hehehe. K TATA semua.....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan