Khamis, 23 Ogos 2012

Sexy, Free & Single

Sexy, Free & Single tjuk lagu baru kumpulan kegemaran aku iaitu super junior. entah kenape taun ni gase mcm aku x mengikuti perkembangan lagu diaorg.aku lgsung x hafal lagu bu mereka. 2 bkn bermaksud aku dah x minat kat diorg, yp aku terlampau bz smpai x de mase nak mengikuti perkembangan diorg ( btol ke aku bz....) hahaha tp mmg btol aku mmg x de mase nak mengikuti perkembangan mereka. tiap kali aku bkak je laptop ni kejap je dah ada org panggil aku tok wat keje. jd x de mase.

Tapi kan sesekli aku curi2 gak tgok video mereka. peh mmg x leh nak ckp la bila aku tgok gase mcm nak tercabut jatung aku sbb mereka terlalu hensem sangat smpainak terbeliak mate aku tgok. Hahaha............ Aku gase mereka dah melalui fasa matang. Mereka nmpak sngat berkarisma, tmpan dan segak sesuai la gan tjuk lagu mereka 2. aku gase diaorg mcm sexy sngat bile menari. Auw i like it. klu tgok yg pling sexy menari msti sungmin.Peh mmg mantap abis la ble tgok dia menari. Wlaupun aku ni minat akt lee teuk tp aku ttp nak puji ahli2 yg lain. dong hae muka dia dah hensem jd biase je kot. Shin Dong pun not bad gak. dah makin hensem aku tgok. Kyu Hyun pun ok gak. Ryeo Wook, Yesung, Siwon dan KangIn pun ok la. Eun Hyuk pun dah nmpak makin hensem. Sbb stail rambut dia dah mengancam. Lom tgok dia menari lg mmg sexy la. Aku suka sngat. x tergambar kate2. tp pling penting skali dah tentu2 la OppA LEE TEUK aku 2 sentiasa hensem dan hensem dan hensem la. terutama stail rmbut dia pun dah tkar wrna emas jd mcm sexy sngt. hahaha.....

Bg aku ape pun yg pling penting yelah diaorg sntiasa bersatu padu. wlupun ada perselisihan paham skli pun. Aku respek Lee Teuk sbgai ketua yg boleh mejaga dan membimbing ahli2 diaorg mnjadi ahli yg berguna dan syg kpada peminat2 nye. WULI ELF sngat5 SAYANG kt SUPER JUNIOR. Moga2 mereka akan terus success dlm kejaya mereka. Aku sbgai peminat mereka akan terus dan terus menyokong mereka. SUPER JUNIOR FIGHTING........ WE LOVE U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan