Sabtu, 12 Mei 2012

Aku ni peminat setia ke?????

Aku tertanye2 sama ada aku ni peminat setia kpada kumpulan yg aku sngat2 minati ni iaitu SUPER JUNIOR. Ye la stakat ini brangan super junior pun aku blum pnah beli. Hahaha.... aku mengalami masalah kewangan. x mampu nak beli lagi brang mereka. tp setakad cd Super Show aku ada gak beli. lagu2 diaorg pun aku download je kt 4shared. mcm aku ckp aku kekurangan wang tok beli barang mereka. tp aku akan berusaha utk mengumpul duit supaya aku dpt beli ape je barang yg ada gmbar diorg terutama skali Lee TEuk la. Oppa kesayangan aku 2. Hahhaha. Tp bkn stakat duit je skrg ni. kdai yg jual brang2 k pop pun aku x tau. tp bru2 ni aku terdengar kt radio yg mengatakan brangan korea da di jual di Ampang. Masalah gak sbb aku langsung x de tranport nak ke sane. Jd mmg menjadi masalah bagi aku.

Aku akan terus bersabar jika 1 hari nnt aku ttp akan dapat barangan mereka. x kisah la sama ada beg, kusyen ke, tuala hatta belon skali pun aku akan gembat jika ada gmbar mereka. stakat ni aku akn berusaha membeli lg cd2 super show. yg aku ada bru ss2. Skrg dah ss4 kna bnyak simpan duit nak beli ss3 dlu bru ss4. yg aku tgok show utama diaorg kt korea dkt 200. fufufufu mahal 2. tp yg kt Japan aku servey dkt rm40 gak. dah nama pun peminat 2 td kna la beli gak. Klu ada yg murah aku nak gak gembat je. hahaha tp tgok la aku akan berusaha gak beli yg ori bru la berkualiti ckit. X pe la aku kna usaha lebih ckit supaya dpt gak aku ni beli barang2 super junior. Insyaallah pasti aku akan dpt brang yg dok aku idam2 kan 2.Hehehe....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan